حرکت معلمان خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است

حماسه ای دیگر.......

راههای تحقق خلق حماسه سیاسی و اقتصادی

حرکت معلمان خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است که نه تنها در عرصه سیاسی بلکه در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نمود یافته است.

هدف معلمان در جامعه اسلامی ارتقاء مقام انسانی و معنوی دانش آموزان است و جایگاه معلم در مقایسه با جایگاه پدر و مادر در مراتب بالاتری قرار گرفته است، چرا که اکثر دانش آموزان الگوی خود را در زندگی از معلمان خود می گیرند و سعی می کنند راه و روش معلم خود را سر مشق زندگی قرار دهند.

در تاریخ هیچ کشوری به غیر از ایران اسلامی دیده نشده است، که در صورت تجاوز بیگانگان به حریمش، اقشار مختلف علی الخصوص فرهنگیان به صورت داوطلبانه به دفاع از کشور بپردازند و ما در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم معلم و شاگرد در سنگر دفاع  دوشادوش هم حضور داشتند.

ملت ما توانست با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را به سعادت برساند و ضمن پاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی، در خیلی از زمینه های علمی به پیشرفت های بسیاری دست یافته و جزء كشورهای برتر دنیا در زمینه علمی شناخته شود و الگویی موفق برای كشورهای منطقه ارائه کند و البته این همه موفقیت بزرگ بدون فداكاریهای خانواده معظم شهداء، ایثارگران و بسیجیان عزیز قابل تحقق نبود.معلمان باید زمینه حضور پرشور در انتخابات را فراهم کرده و زمینه بصیرت افزایی برای انتخاب فرد اصلح را ایجاد کنند.







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->

[ چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب: حرکت معلمان خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است,

] [ 15:26 ] [ میترامالمیر ]

[ ]